مقالات آرشیو خبر ها
پنج بازی کلیدی بانوی پیر در نیم فصل رقابت های سری آ

پنج بازی کلیدی بانوی پیر در نیم فصل رقابت های سری آ

به زودی بازی های سری آ در فصل جدید آغاز می شود و یوونتوس چشم انداز رسیدن به پنجمین اسکودتوی متوالی را در نظر گرفته است. بانوی پیر ممکن است کارلوس توز، آرتورو ویدال و آندرا پیرلو که از ارکان موفقیت باشگاه در فصل گذشته بودند، در نقل و انتقالات تابستانی از دست داده باشد، اما ورود پائولو دیبالا، سامی خدیرا، ماریو ماندژوکیچ و سیمونه زازا به تیم هیجان انگیز است.

این موضوع که بیانکونری در نیم فصل اول رقابت ها در صدر جدول قرار بگیرد ممکن است اتفاق سورپرایز کننده ای نباشد، ولی برای انجام آن باید یک شروع قدرتمند داشته باشد و در پنج دیدار بسیار مهم که در نیم فصل پیش رو دارد با نتیجه ی مطلوب از میدان خارج شود. در اینجا به این پنج بازی که می توانند برای بیانکونری به عنوان یک چالش جدی در نظر گرفته شوند آورده شده است:

1- هفته ی دوم : رم – یوونتوس، 30 آگوست 2015

رم بزرگ ترین رقیب یوونتوس در فصل پیش بود، با این حال، در پایان فصل این بانوی پیر بود که با 17 امتیاز اختلاف در صدر جدول رقابت ها قرار گرفت. دیدار دو تیم در سال های اخیر همواره با حواشی زیادی روبه رو بوده است. مردان ماکس آلگری به خوبی می دانند که تکرار نتیجه ی 1-1 فصل پیش در ورزشگاه المپیکو می تواند نتیجه ی معقولی باشد.

2- هفته ی ششم: ناپولی – یوونتوس، 27 سپتامبر

مسافرت به ورزشگاه سن پائولو هیچ گاه آسان نبوده است و یوونتوس در سال های اخیر به خوبی این موضوع را نشان داده است. برد 3-1 سال پیش شاید به خوبی فاصله ی دو باشگاه را نشان دهد، اما اولین پیروزی یوونتوس در 10 بازی اخیر در ورزشگاه سن پائولی بود. این فصل نیز یک نبرد دشوار در انتظار یوونتوس خواهد بود. پس جدایی رافا بنیتز، حضور سرمربی جدید مائوریسیو ساری می تواند جهت دهی جدیدی به این باشگاه دهد.

3- هفته ی هشتم: اینتر – یوونتوس، 18 اکتبر 2015

سومین نبرد حساس برای یوونتوس، رویارویی با رقیب سنتی خود در سن سیرو خواهد بود که در سرزمین چکمه ای به دربی ایتالیا نیز معروف است. اینتر در نقل و انتقالات امسال با به خدمت گرفتن جئوفری کوندوگبیا، میراندا، استفان یووتیچ و مارتین مونتایا به خوبی تیم خود را تقویت کرده است. روبرتو مانچینی امیدوار است با ترکیب امسال بتواند اینتر را به یکی از بهترین باشگاه های اروپا تبدیل کند. مطمئناً همانند دو بازی قبل، امتیاز گرفتن در سن سیرو برای بانوی پیر دشوار خواهد بود.

4- هفته ی پانزدهم: یوونتوس – لاتزیو، 6 اکتبر 2015

ممکن است با دیدن اسم لاتزیو در نگاه اول، شما را به یاد نتیجه 2-0 سوپرکاپ ایتالیا و گل های ماریو ماندژوکیچ و پائولو دیبالا بیندازد، ولی این حقیقت که لاتزیو در خانه ی خود همواره حریف سرسختی بوده است نباید نادیده گرفته شود. استفانو پیولی در نقل و انتقالات امسال فعالیت زیادی نداشته است، اما بازیکنان فصل پیش خود را نیز از دست نداده تا بتوانند برای رقابت های سری آ و لیگ قهرمانان اروپا نمایش خوبی داشته باشند. البته در 12 سال اخیر لاتزیو در رقابت های سری آ در خانه موفق به شکست یوونتوس نشده است، با این حال کسب امتیاز این دیدار برای بیانکونری بسیار ضروری است.

5- هفته ی شانزدهم: یوونتوس – فیورنتینا، 13 دسامبر 2015

تنها یک هفته پس از سفر به رم و در شرایطی که مرحله ی گروهی لیگ قهرمانان به مراحل پایانی خود نزدیک می شود، بانوی پیر باید در رقابتی حساس به مصاف فیورنتینا برود. فیورنتینایی که اگر چه وینچنزو مونتلا سرمربی خوش فکر خود را از دست داده است، ولی تحت هدایت سرمربی سابق بازل سوئیس پائولو سوسا یکی از حریفان جدی یوونتوس در فصل اخیر خواهد بود. در نقل و انتقالات تابستانی امسال، ویولا خروجی های بیش تری نسبت به ورودی ها داشته است، اما ورود ماریو سوارز بازیکن به این تیم خبری خوشحال کننده برای آن ها است.

"انجمن مجازی هواداران باشگاه یوونتوس در ایران"

برای حمایت از ما بر روی منوی تبلیغات در سمت چپ سایت کلیک فرمایید !


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حسین صالحی
حسین صالحی«مدیر سایت»
ارتباط با نگارنده: